Klik hier om te reageren
Alleen ook met uw deelname aan dit forum kunnen we helpen de community te laten groeien en de bestuurders tot elkaar te laten komen.

Ingevreten dak wegwerken

Praat hier met andere bezoekers over Daihatsu en andere leuke dingen

Ingevreten dak wegwerken

Berichtdoor jelmerdj » za 22 mei 2010, 14:34

Hallo,

Ik heb een Daihatsu Charade uit ''97. Alleen ik heb een probleempje met mijn dak. Doordat er bij de vorige eigenaar van alles op gelegen heeft (vogel schijt onder andere), is mijn dak min of meer ingevreten. Dit houdt in dat er een groot deel van de lak is verdwenen. Spuiten is helaas geen optie (heb ik me laten vertellen). Nu zie je wel eens auto's rijden met grote afgeplakte stickers (mini cooper) er op. Zou dit ook een optie kunnen zijn voor mijn charade? Zo ja, hoe kom ik hier aan en waar kan ik dit laten doen?

Alvast bedankt,
Robert
jelmerdj

Re: Ingevreten dak wegwerken

Berichtdoor Vincent » di 25 mei 2010, 14:35

Die stickers kun je op veel plaatsen krijgen, maar het is zo goedkoop dat je het best ook zelf kunt proberen.

Er is ook iemand die heeft zijn BMW die hij wat saai vond beplakt.
Kijk eens op: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=376442

Afbeelding

Afbeelding

Je auto kan er dus nog mooier op worden ook!
Vincent

Re: Ingevreten dak wegwerken

Berichtdoor DicksMove » do 26 aug 2010, 07:56

Je dak met zeer zeer fijn schuurpapier afschuren, lichtjes, dan vetvrij maken met wasbenzine, de kleur lak kopen bij een verfspeciaalzaak, in Eindhoven, van Doorn, in zijdeglans, met een roller voor lakken op het dak aanbrengen, niet in de volle zon, en bij droog weer uiteraard, en voila je hebt een schitterend dak!
jelmerdj schreef:Hallo,

Ik heb een Daihatsu Charade uit ''97. Alleen ik heb een probleempje met mijn dak. Doordat er bij de vorige eigenaar van alles op gelegen heeft (vogel schijt onder andere), is mijn dak min of meer ingevreten. Dit houdt in dat er een groot deel van de lak is verdwenen. Spuiten is helaas geen optie (heb ik me laten vertellen). Nu zie je wel eens auto's rijden met grote afgeplakte stickers (mini cooper) er op. Zou dit ook een optie kunnen zijn voor mijn charade? Zo ja, hoe kom ik hier aan en waar kan ik dit laten doen?

Alvast bedankt,
Robert
Rijd nooit harder dan je engelbewaarder kan bijhouden!
DicksMove

Keer terug naar Discussie